tag:blogger.com,1999:blog-2608824493122808751.post4183512998242893859..comments2023-09-22T15:37:57.406+03:00Comments on Μαμάδες στο δρόμο & φίλοι: Γιατί οι συγκοινωνίες της Αθήνας βάζουν λουκέτο κάθε Αύγουστο;Μαμά στο Δρόμοhttp://www.blogger.com/profile/12376919627274142124noreply@blogger.comBlogger3125tag:blogger.com,1999:blog-2608824493122808751.post-489851058544235262016-08-20T01:35:46.140+03:002016-08-20T01:35:46.140+03:00Και ναι, έχεις δίκιο, κάθε πτυχή της δημόσιας ζωής...Και ναι, έχεις δίκιο, κάθε πτυχή της δημόσιας ζωής προωθεί τη χρήση του αυτοκινήτου, δίχως να υπολογίζονται καθόλου οι αρνητικές συνέπειες σε ανθρώπους και περιβάλλον.Μαμά στο Δρόμοhttps://www.blogger.com/profile/12376919627274142124noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2608824493122808751.post-14353744711786700822016-08-20T01:33:56.159+03:002016-08-20T01:33:56.159+03:00Πράγματι, η δημοσίευση της σωστής ώρας των δρομολο...Πράγματι, η δημοσίευση της σωστής ώρας των δρομολογίων θα εξοικονομούσε χιλιάδες ανθρωποώρες. <br />Το ότι η διοίκηση του ΟΑΣΑ, το Υπουργείο μεταφορών ή οι ίδιοι οι εργαζόμενοι δεν έχουν κάνει κάτι γι αυτό, είναι απτή απόδειξη της χωλότητας του Ελληνικού συστήματος: κανένας δεν εργάζεται για τη βελτίωση της παροχής υπηρεσιών προς το κοινό, γιατί οι θετικές ενέργειες αποθαρρύνονται, την ίδια στιγμή που οι αρνητικές συμπεριφορές δεν έχουν καμία αρνητική επίπτωση.<br />Για να αλλάξουν τα πράγματα πρέπει να δοθούν κίνητρα και να συνδέθεί η πραγματική απόδοση των εργαζομένων με υπολογίσιμα οφέλη ή επιπτώσεις, ανάλογα. Αλλά για να αντικαταστήσει η αξιοκρατία την ευνοιοκρατία, έχουμε πολύ δρόμο.Μαμά στο Δρόμοhttps://www.blogger.com/profile/12376919627274142124noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-2608824493122808751.post-64386001810974831592016-08-17T16:23:28.015+03:002016-08-17T16:23:28.015+03:00Ακόμα χειρότερα είναι οτι δεν ενημερώνουν το πρόγρ...Ακόμα χειρότερα είναι οτι δεν ενημερώνουν το πρόγραμμα των λεωφορείων, έστω και λειψό λόγω της "λευκής απεργίας". Ας πούμε οτι για κάποιο λόγο δεν μπορούν να υποχρεώσουν τους οδηγούς να μην πάρουν άδεια αυτές τις μέρες. Δεν μπορούν τουλάχιστο να ενημερώσουν την ιστοσελίδα με τα ωράρια των δρομολογίων ώστε να απεικονίζει τις πραγματικές αναχωρήσεις; Όσο πιο αραιά είναι τα δρομολόγια, τόσο πιο σημαντικό είναι να είναι σε γνωστή ώρα. Τώρα όχι μόνο δεν πραγματοποιούνται δρομολόγια, αλλά πολλά δρομολόγια αναχωρούν σε ώρες που δεν είναι στο πρόγραμμα (π.χ. ανάμεσα σε δύο προγραμματισμένα δρομολόγια). Επομένως αυτός που εμπιστεύεται το πρόγραμμα του ΟΑΣΑ μπορεί να χάσει απανωτά το λεωφορείο.<br /><br />Δεν μ' ενοχλεί ιδιαίτερα η παροχή μετακίνησης για θαλάσσια μπάνια στους εργαζομένους του ΟΑΣΑ, εφόσον μάλιστα προωθεί τη μετακίνηση στη θάλασσα με λεωφορείο. Αν είναι νόμιμη παροχή, καλά κάνουν και τη χρηματοδοτούν με δημόσια χρήματα, όπως και τους μισθούς των εργαζομένων και τη δωρεάν μετακίνηση που έχουν όλο το χρόνο με μέσα του ΟΑΣΑ. Θα έπρεπε όμως να είναι διαφανής και να δημοσιεύεται στη διαύγεια. Θα μπορούσε μάλιστα να χρησιμοποιηθεί ως κίνητρο, βραβεύοντας με δωρεάν μετακίνηση στη θάλασσα τους πιο αξιόπιστους οδηγούς ή όλους τους εργαζόμενους του οργανισμού αν πετύχουν κάποια επίδοση αξιοπιστίας των δρομολογίων.<br /><br />Πολύ περισσότερο με ενοχλεί η παροχή "δωρεάν" στάθμευσης σε δημόσιους χώρους για τους υπαλλήλους πολλών δημόσιων υπηρεσιών, όπως νοσοκομεία και πανεπιστήμια. Για παράδειγμα, η μικρή αυλή της ιατρικής σχολής έχει μετατραπεί σε πάρκινγκ που προσφέρεται δωρεάν (και νόμιμα!) στους καθηγητές. Το αποτέλεσμα είναι η επιδότηση και προώθηση της μετακίνησης με Ι.Χ., ακόμα και σε περιοχές κοντά σε σταθμούς μετρό και στο κέντρο της πόλης. Σε πολιτισμένες πόλεις, τα campus των πανεπιστημίων είναι όμορφα πάρκα με δέντρα και πράσινο, ανοιχτά στο κοινό, χωρίς φράχτες. Εμείς τα έχουμε κάνει περιφραγμένα πάρκινγκ που επιδοτούν τη χρήση του Ι.Χ.. Ας παρέμβει πρώτα εκεί ο Γενικός Επιθεωρητής Δημόσιας Διοίκησης.<br />Filopodaroshttps://www.blogger.com/profile/16154466746045097648noreply@blogger.com