Η αγανάκτηση έχει χτυπήσει κόκκινο.
Είμαι εδώ και θα μείνω.
Ξαφνιάζεσαι;
Δε θα έπρεπε - η ιατρική προοδεύει. Στο μέλλον θα δεις πολύ περισσότερους σαν κι εμένα.
Είμαι λοιπόν ζωντανός, με τα ίδια δικαιώματα, πόθους, όνειρα που έχεις κι εσύ.
Όχι, δε θα κλειστώ στο σπίτι.
Εσύ θα έμενες;
Θα βγω, θα πάω βόλτα, θα δω φίλους και συγγενείς, θα κάνω τα ψώνια μου, θα πάω στη δουλειά μου.
Έχω ξεπεράσει πολλά εμπόδια και μπορώ να κάνω τα πάντα.
Γι αυτό, δε θ' αφήσω κανέναν να μου σταθεί εμπόδιο.
Σελίδες
▼
Τετάρτη 25 Ιουλίου 2018
Τρίτη 24 Ιουλίου 2018
Σάββατο 21 Ιουλίου 2018
Δράση στο Ηράκλειο
Οδική ασφάλεια και πρόσβαση.
Αυτοί ήταν οι στόχοι της ομάδας μας και αυτοί παραμένουν ως και σήμερα.
Αρχικά, οδική ασφάλεια δεν υπάρχει όταν δεν υπάρχει πρόσβαση. Αν πρέπει να κινηθείς από το δρόμο, τότε πόσο ασφαλής μπορείς να είσαι;
Ο φαύλος κύκλος της Οδικής Ασφάλειας
Χτες υποστήριξα ότι πρέπει ν' αποφεύγουμε τις διαβάσεις και να περνάμε το δρόμο απ' όπου μας βολεύει.
Η ανάρτηση προκάλεσε κάμποσα σχόλια, τα πιο πολλά αρνητικά.
Χαίρομαι που με κράξατε.
Ήθελα να προκαλέσω.
Η ανάρτηση προκάλεσε κάμποσα σχόλια, τα πιο πολλά αρνητικά.
Χαίρομαι που με κράξατε.
Ήθελα να προκαλέσω.
Παρασκευή 20 Ιουλίου 2018
Πρέπει να περνάς το δρόμο εκτός διάβασης!
Κυκλοφόρησε στο διαδίκτυο μια φωτογραφία που δείχνει μια γιαγιά και την εγγονή της να προσπαθούν να περάσουν το δρόμο εκτός διάβασης, παρόλο που τα φανάρια είναι λίγα μόλις μέτρα πιο πέρα.
Να σημειώσουμε πως πρόκειται για κεντρικότατο δρόμο, με πυκνή κυκλοφορία, τη Λ. Στρατού στη Θεσσαλονίκη.
Η ανάρτηση δεν άργησε να μαζέψει διάφορα σχόλια:
Να σημειώσουμε πως πρόκειται για κεντρικότατο δρόμο, με πυκνή κυκλοφορία, τη Λ. Στρατού στη Θεσσαλονίκη.
Η ανάρτηση δεν άργησε να μαζέψει διάφορα σχόλια:
Τετάρτη 18 Ιουλίου 2018
Ελεύθεροι να ξανασκοτώσουν!
Για υπότροπους οδηγούς που αφήνονται ελεύθεροι και -μοιραία- προκαλούν κι άλλα τροχαία, με αθώα θύματα, έχουμε ξαναμιλήσει.
Η Ελληνική δικαιοσύνη όμως δεν είναι επιεικής μόνο με τους οδηγούς.
Κι άλλοι φονιάδες αφήνονται ελεύθεροι για να ξανακάνουν τα ίδια.
Συμπεραίνω πως η προστασία της ζωής των πολιτών μάλλον δεν αποτελεί προτεραιότητα για την πολιτεία....
Ας πάρουμε το παράδειγμα ενός 78χρονου, ο οποίος αποπειράθηκε 3ο φόνο, αφού είχε φυλακιστεί ήδη δύο φορές, για δυο διαφορετικούς φόνους.
Ο συντάκτης του δημοσιεύματος δε μπορεί να συγκρατήσει την κατάπληξή του σημειώνοντας με θαυμαστικό πως "Ο συγκεκριμένος άνδρας έχει καταδικαστεί δύο φορές για δολοφονίες (!) στο παρελθόν, της συζύγου του κι ενός φίλου του..."
Η Ελληνική δικαιοσύνη όμως δεν είναι επιεικής μόνο με τους οδηγούς.
Κι άλλοι φονιάδες αφήνονται ελεύθεροι για να ξανακάνουν τα ίδια.
Συμπεραίνω πως η προστασία της ζωής των πολιτών μάλλον δεν αποτελεί προτεραιότητα για την πολιτεία....
Ας πάρουμε το παράδειγμα ενός 78χρονου, ο οποίος αποπειράθηκε 3ο φόνο, αφού είχε φυλακιστεί ήδη δύο φορές, για δυο διαφορετικούς φόνους.
Ο συντάκτης του δημοσιεύματος δε μπορεί να συγκρατήσει την κατάπληξή του σημειώνοντας με θαυμαστικό πως "Ο συγκεκριμένος άνδρας έχει καταδικαστεί δύο φορές για δολοφονίες (!) στο παρελθόν, της συζύγου του κι ενός φίλου του..."
Εξηγήστε μου, παρακαλώ, γιατί κάποιος που έχει ήδη διαπράξει έναν φόνο αφήνεται ελεύθερος για να διαπράξει δεύτερο και μετά τρίτο...
_________________
Τετάρτη 4 Ιουλίου 2018
Πεζοδρόμια και ράμπες ΑμεΑ μετ' εμποδίων στο Χαϊδάρι
Όλοι εμείς τι ζητάμε; να μπορούμε να
πηγαίνουμε οπουδήποτε στην πόλη μας με ασφάλεια.
Γκαπ και γκουπ, πόσο θ' αντέξουμε ακόμη
πάνω-κάτω στα κακοφτιαγμένα, κακοσυντηρημένα, κατειλημμένα από αυτοκίνητα,
γεμάτα εμπόδια και σκουπίδια, στενά και άθλια πεζοδρόμια;
Ζιγκ-ζαγκ, όλο εμπόδια μπροστά, συνήθως
κατεβαίνουμε στην άσφαλτο, περπατάμε στο δρόμο, με τη σκέψη «Πού ξέρεις, μπορεί
να μην περάσει αυτοκίνητο και να τα καταφέρουμε να φτάσουμε στον προορισμό μας...»
Και τα καροτσάκια ξεπροβάλλουν ανάμεσα
στα αυτοκίνητα, αναγκαστικά μπροστά από τους συνοδούς, εκτεθειμένα πλήρως στο δρόμο,
«Πού ξέρεις μπορεί πάλι να 'μαστε τυχεροί και να πηγαίνει σιγά ο διερχόμενος οδηγός
και να προλάβει να μας δει... Αν όχι; Ε, ας κάνουμε μια προσευχή - σύμπαν ακούς;»
«Οδηγέ σε παρακαλώ, πήγαινε σιγά, να
προλάβω να περάσω ή τουλάχιστον μην μας πατήσεις πολύ...»
Ρώσικη ρουλέτα και η πιο μικρή διαδρομή
στο Χαϊδάρι... Όλα στην τύχη, η ζωή μας δεν ενδιαφέρει κανέναν, ούτε εμάς τους ίδιους
που διακινδυνεύουμε χωρίς να διεκδικούμε το αυτονόητο: ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΑ ΓΙΑ ΠΕΖΟΥΣ...ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
ΑΣΦΑΛΕΙΣ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ-ΕΣ......
Και μέσα σ'αυτή
την καθημερινή ταλαιπωρία και ανασφάλεια, βλέπω τη ράμπα μπροστά στο Δημαρχείο,
από την πλευρά της οδού Επαύλεως. Είναι αποκλεισμένη μ’ ένα μεταλλικό Π, είναι υποβιβασμένο
το πεζοδρόμιο και με λίγο τσιμέντο, πρόχειρα επικαλυμμένη. Τι εξυπηρετεί; Έστω
ότι ανεβαίνει ένα καροτσάκι ή αναπηρικό αμαξίδιο - πώς θα συνεχίσει αφού εμποδίζεται
από το εμπόδιο; Μήπως τουλάχιστον αυτό το μεταλλικό Π αποτρέπει τη στάθμευση των
δίκυκλων; Όχι βέβαια, μόνο την πρόσβαση των εμποδιζομενων και ΑμεΑ δυσκολεύει,
ξεκάθαρα. Από την οδό Στρ. Καραϊσκάκη, παράνομη στάθμευση και πεζοδρόμιο που δεν
διευκολύνει την πρόσβαση, η απότμηση στη γωνία, ενώ θα έπρεπε να είχε γίνει
«σκάφη» ή «βεντάλια», είναι απλά άλλο ένα εμπόδιo. Η μοναδική πρόσβαση από την κεντρική οδό και
απέναντι απ’ τη στάση λεωφορείου, εμποδίζεται με ενεργειες της ίδιας της δημοτικής
αρχής μας. To είπα στον Αντιδήμαρχο Τεχνικών Υπηρεσιών, παλιότερα και στον ίδιο
το Δήμαρχο… Τι έγινε; ΤΙΠΟΤΑ !
Ράμπα πρόσβασης ΑμεΑ, 2018, πεζοδρόμιο Δημαρχείου Χαϊδαρίου |
Έλεγα να υποβάλλω
σχετικό υπόμνημα στο Δήμο. Ε, και; Τσάμπα κόπος. Είδα και τα προηγούμενα που έχω
στείλει –ολόκληρο πάκο-χωρίς καν απάντηση. Δεν το βλέπουν οι κύριοι και κυρίες
του Δημοτικού Συμβουλίου ότι δε μπορεί να περάσει άνθρωπος από το σημείο; Όλοι πάνε
στο χώρο στάθμευσης του υπόγειου πάρκινγκ, σταθμεύουν το όχημα τους και μετά ανεβαίνουν
με το ασανσέρ στην αίθουσα του δημαρχείου; Το βλέπω και με στραβώνει,είναι
ΔΙΑΒΑΣΗ σε διασταύρωση σε κεντρικότατο σημείο, με υποβιβασμένο το πεζοδρόμιο και
στην απέναντι πλευρά.
Δεν καταφέρατε ούτε
καν να σχεδιάσετε επι του οδοστρώματος ΔΙΑΒΑΣΕΙΣ ΠΕΖΩΝ, ούτε αποτρέπετε τη παράνομη
στάθμευση στο σημείο, μονο εμπόδια για τους πεζούς τοποθετείτε. Εσείς γιατί δεν
βλέπετε; ΚΑΝΕΝΑΣ !
Ράμπα πρόσβασης ΑμεΑ, 2014, πεζοδρόμιο Δημαρχείου Χαϊδαρίου |
Υπάρχει μια ραμπα
Αμεα από τη Φιλοπάππου, πρόσβαση στο κτίριο του Δημαρχείου. Και πως θα φτάσουμε
εκεί; Ακόμα και η ζώνη όδευσης τυφλών-επι της πλατείας δημαρχείου σταματά στη Φιλοπάππου
παράλληλα προς τη ράμπα Αμεα. Δεν υπάρχει προσβάσιμη αλυσίδα για Αμεα και εμποδιζόμενα
άτομα, διαδρομή που να κατευθύνει προς τη ράμπα αυτή, δεν το είδατε όταν σχεδιάζατε
τη διαδρομή όδευσης; Δεν το βλέπετε τώρα να το διορθώσετε; Το Σχεδιάζοντας για Όλους –που είναι ο οδηγός
σχεδίασης του ΥΠΕΚΑ και πρέπει υποχρεωτικά να εφαρμόζεται για κάθε κτίριο ή ανάπλαση
κοινοχρήστου χώρου σύμφωνα με το νόμο, το έλαβε κανείς υπόψη; ΚΑΝΕΝΑΣ -!
Οδός Φιλοπαππου, 2018, ραμπα και οδηγος όδευσης τυφλών -παράλληλη όδευση (δεν οδηγεί ο διαδρομος τυφλων στη ράμπα) λείπει η πινακίδα σήμανσης ΑμεΑ. |
Σε μια πόλη που
μόνο δικαιολογίες ακούμε για την παράνομη στάθμευση, τα εμπόδια από τη δημοτική
αρχή και εταιρείες και παράνομη κατάληψη από επαγγελματίες,για τα στενά πεζοδρόμια
μας. Δεν μπορούν να γίνουν ενέργειες εξάλειψης ή μείωσης των παραπάνω; Μας λένε
οι ιθύνοντες και αρμόδιοι: ΚΑΜΙΑ!
Οδος Φιλοπάππου, 2014, ράμπα προς δημαρχείο και οδηγός όδευσης τυφλών-παράλληλη όδευση με σήμανση πινακίδα ΑμεΑ |
Και εμεις οι δημότες που δεν έχουμε ένα πεζοδρόμιο να διαβούμε,
όλοι στο δρόμο περπατούμε, ούτε καν στη πλατεία δημαρχείου, από τα ελάχιστα έργα
της τελευταίας εικοσαετίας του δήμου μας, δεν μπορούμε να κάνουμε μια βόλτα με ασφάλεια,
να παίξουν τα παιδια με τα ποδήλατα, να κάνουν βόλτα οι γονείς με τα καροτσάκια,
οι συμπολίτες με τα αμαξίδια – μια ευκαιρια για μια βόλτα στο δημαρχείο μας, που
φτιάχτηκε με χρηματοδότηση από το πρόγραμμα «ΘΗΣΕΑΣ», από τα χρήματα ΟΛΩΝ ΜΑΣ, πρόγραμμα
που χρηματοδοτούσε τη βιώσιμη κινητικότητα –προσβάσιμη αλυσίδα στο κοινόχρηστο χώρο,
αλλά ο δήμος μας δεν κατέθεσε μελέτες για σχετικά έργα μόνο για το ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ 1.450.000
ευρώ (αποπερατωμένο) και ΚΤΙΡΙΟ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ ΣΤΟ ΔΗΜΑΡΧΕΙΟ ΧΑΙΔΑΡΙΟΥ 1.124.000 (ενταγμένο)ευρώ.ΜΟΝΟ!
2018: το δημαρχείο αν και διαθετει χωρο υπόγειας στάθμευσης-μονο για το προσωπικό και στην πλατεία χωροθετημένο ανοικτό χώρο στάθμευσης |
Και τι χρειαζόμαστε
τις αποτμήσεις πεζοδρομίων και τις προσβάσιμες αλυσίδες –διαδρομές στα πεζοδρόμια
και τις ράμπες Αμεα; Μας λεει
πάλι το αρμόδιο Υπουργείο μας:
« Να κάνουν το
δομημένο περιβάλλον φιλικό, προσεγγίσιμο και ασφαλές για όλες τις κατηγορίες των χρηστών – με τη χρήση π.χ.
δαπέδων με ομαλές κλίσεις και χωρίς σκαλοπάτια, μηχανικών μέσων, κατάλληλης σήμανσης,
προσιτών και εύκολων στη χρήση μηχανισμών χειρισμού (όπως πλήκτρα στους ανελκυστήρες
σε κατάλληλα ύψη προσιτά σε όλους κλπ), άνετων και χωρίς κινδύνους χώρων κλπ – διευκολύνοντας
έτσι την αυτόνομη διακίνηση και διαβίωση όλων των χρηστών.
Οι οδηγίες απευθύνονται σε όσους σχεδιάζουν ή αποφασίζουν
για τα κτίρια και τους υπαίθριους χώρους. Ορισμένες βοηθούν και για το σχεδιασμό
εξοπλισμού και αντικειμένων. Τα κτίρια και οι υπαίθριοι χώροι που είναι προσιτοί
και προσπελάσιμοι από τα εμποδιζόμενα γενικά άτομα είναι και για το σύνολο των χρηστών
πιο εύχρηστοι, πιο άνετοι, πιο ευχάριστοι και με λιγότερους κινδύνους».ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ!
Απόφαση ΥΠΕΚΑ Αριθ. 52907/ 28-12-2009 «Ειδικές ρυθμίσεις
για την εξυπηρέτηση των ΑμεΑ σε κοινόχρηστους χώρους των οικισμών που προορίζονται
για την κυκλοφορία πεζών» (Φ.Ε.Κ. 2621/Β΄/2009).
10.4 Σε όλα τα πεζοδρόμια
επιβάλλεται η διαμόρφωση ελεύθερης ζώνης όδευσης πεζών ελάχιστου πλάτους 1,20m που
να είναι ελεύθερη από κάθε είδους εμπόδια, για τη συνεχή, ασφαλή και ανεμπόδιστη
κυκλοφορία.
10.5 Η απόσταση της ελεύθερης
ζώνης όδευσης πεζών από το κράσπεδο του πεζοδρομίου πρέπει να είναι τουλάχιστον
35cm, για την τοποθέτηση πινακίδων σήμανσης ή/και προστατευτικών κιγκλιδωμάτων.
10.6 Σε περίπτωση υφιστάμενου
πεζοδρομίου με πλάτος μικρότερο του 1,50m, η ελεύθερη ζώνη όδευσης πεζών πρέπει
να καταλαμβάνει όλο το πεζοδρόμιο. ΕΛΕΥΘΕΡΟ ΠΕΖΟΔΡΟΜΙΟ 1,50 ΜΕΤΡΟ, ΣΤΑ ΣΤΕΝΟΤΕΡΑ
ΕΜΠΟΔΙΟ ΚΑΝΕΝΑ!
Σύμφωνα με την εγκύκλιο 7/10-6-2010/ΥΠΕΚΑ/Γ.ΔΝΣΗ ΠΡΓΡ.
ΕΡΓΩΝ, οι ρυθμίσεις της απόφασης 52907/09 εφαρμόζονται κατά το στάδιο της μελέτης
και κατασκευής του έργου διαμόρφωσης του κοινόχρηστου χώρου, αλλά και σε οποιεσδήποτε
παρεμβάσεις όλων των φορέων στον ελεύθερο δημόσιο χώρο, ούτως ώστε να εξασφαλίζεται
η ελεύθερη, από πάσης φύσεως εμπόδια, ζώνη όδευσης των πεζών.
Εσύ δημοτική αρχή
έβαλες εμπόδια εκεί και στο πεζοδρομο και όπου αλλού στη πόλη. Τι έχεις κάνει, είτε
με υλικές ενέργειες είτε με παραλείψεις; Έχεις ευθύνη και πρέπει να τα εξαλείψεις!
Πότε θα φτιάξεις αποτμήσεις πεζοδρομίων-ραμπες Αμεα;
ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΑ ΚΑΜΙΑ
ειδικά για ΑΜΕΑ !
Και, ενώ
στη Θεσσαλονίκη βάζουν και φωτεινά σημάδια στις ράμπες Αμεα, εμείς βάζουμε εμπόδια
και σ’αυτές τις ελάχιστες που υποτυπωδώς διαθέτουμε.
Ακόμα και ο ΚΟΚ αυστηροποιήθηκε
για την αποτροπή της στάθμευσης σε ράμπες ΑΜΕΑ. Σύμφωνα λοιπόν με τον νέο ΚΟΚ Ν.
4530/18 (άρθρο 29 παρ.1 εδαφ. β,ζ.) όποιος παρκάρει σε ράμπα ΑμεΑ τιμωρείται:
1. Με επιτόπου αφαίρεση των στοιχείων
κυκλοφορίας (πινακίδες – άδεια κυκλοφορίας αυτοκινήτου) για 60 ημέρες.
2. Με επιτόπου αφαίρεση της άδειας
οδήγησης από τον βεβαιούντα την παράβαση για 60 ημέρες.
Σε περίπτωση υποτροπής μέσα σε
διάστημα έξι (6) μηνών,η άδεια οδήγησης αφαιρείται για διπλάσιο χρονικό διάστημα
(120 ημέρες) και ο παραβάτης υποχρεούται σε επανεξέταση για την επαναχορήγησή της.
Δικαίωμα στάθμευσης στις θέσεις
(ΑμΕΑ), έχουν μόνο αυτοί οι οποίοι έχουν Δελτίο στάθμευσης <Α.Μ.Α.>