Έχετε πάει στη Γερμανία;
Πεντακάθαρες πόλεις, πάρκα, σπουδαίες συγκοινωνίες, χώρος να περπατήσεις και πεζοδρόμια χωρίς ούτε ένα παρκαρισμένο αυτοκίνητο.
Κι όμως, πριν από αρκετό καιρό, η χώρα αυτή έμοιαζε με την Έλλάδα του σήμερα: αυτοκίνητα παντού, μποτιλιαρίσματα, παράνομα παρκαρίσματα και πεζοί που δε χωρούσαν να περάσουν.
Ένας από τους πρώτους ανθρώπους που διαμαρτυρήθηκαν για την κατάσταση ήταν ένας γερμανός ακτιβιστής, ονόματι Michael Hartman.
Τον είπαν τρελλό, τον έβαλαν φυλακή αρκετές φορές, αλλά η Γερμανία σήμερα είναι μια χώρα φιλική προς τους πεζούς και σ' αυτό συνέβαλε και ο Hartmann.
Και, αν η χώρα της BMW και του VW κατάφερε να βάλει το αυτοκίνητο στην άκρη και να προωθήσει μοντέλα φιλικότερης μετακίνησης, γιατί όχι κι εδώ; Μήπως η Ελλάδα χρειάζεται το γερμανό της;
Δείτε το βίντεο με την ιστορία του Hartmann, είναι σα να μιλάει για την Ελλάδα του σήμερα.
Πρώτο μέρος:
Δεύτερο μέρος:
(Ολόκληρο το βίντεο (15 λεπτά) θα το βρείτε εδώ http://diagoras.wordpress.com/2007/05/10/autoschreck/. Ευχαριστώ το Διαγόρα που το βρήκε πρώτος και μου επέτρεψε να το προωθήσω.)
.
Πεντακάθαρες πόλεις, πάρκα, σπουδαίες συγκοινωνίες, χώρος να περπατήσεις και πεζοδρόμια χωρίς ούτε ένα παρκαρισμένο αυτοκίνητο.
Κι όμως, πριν από αρκετό καιρό, η χώρα αυτή έμοιαζε με την Έλλάδα του σήμερα: αυτοκίνητα παντού, μποτιλιαρίσματα, παράνομα παρκαρίσματα και πεζοί που δε χωρούσαν να περάσουν.
Ένας από τους πρώτους ανθρώπους που διαμαρτυρήθηκαν για την κατάσταση ήταν ένας γερμανός ακτιβιστής, ονόματι Michael Hartman.
Τον είπαν τρελλό, τον έβαλαν φυλακή αρκετές φορές, αλλά η Γερμανία σήμερα είναι μια χώρα φιλική προς τους πεζούς και σ' αυτό συνέβαλε και ο Hartmann.
Και, αν η χώρα της BMW και του VW κατάφερε να βάλει το αυτοκίνητο στην άκρη και να προωθήσει μοντέλα φιλικότερης μετακίνησης, γιατί όχι κι εδώ; Μήπως η Ελλάδα χρειάζεται το γερμανό της;
Δείτε το βίντεο με την ιστορία του Hartmann, είναι σα να μιλάει για την Ελλάδα του σήμερα.
Πρώτο μέρος:
Δεύτερο μέρος:
(Ολόκληρο το βίντεο (15 λεπτά) θα το βρείτε εδώ http://diagoras.wordpress.com/2007/05/10/autoschreck/. Ευχαριστώ το Διαγόρα που το βρήκε πρώτος και μου επέτρεψε να το προωθήσω.)
.
Το κακό με τη χώρα μας είναι ότι αν δοκιμάσεις να κάνεις αυτό που έκανε ο Hartmann πολύ απλά οι Έλληνες οδηγοί θα σε πατήσουν χωρίς δεύτερη σκέψη. Εδώ, σε πατάνε ακόμα και στο πεζοδρόμιο αν βρεθείς στο δρόμο τους, και δεν θα σε πατήσουν στο δρόμο;
ΑπάντησηΔιαγραφήΣτο πρώτο μέρος είναι φοβερός ο τύπος και μπράβο του.Στο δεύτερο όμως το παράκανε,μάλλον του έγιναν εμμονή τα αυτοκίνητα και ήθελε να εξαφανιστούν τελείως.Μακάρι πάντως να είχα το θάρρος να παρενοχλώ κι εγώ αυτούς που με παρενοχλούν.Θα ήθελα να γίνω ακτιβίστρια του δρόμου αλλά νομίζω πως δεν θα τολμούσα...
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Διαγόρα: Είναι αλήθεια, έχουμε εξαγριωθεί εντελώς. Εξακολουθώ όμως να πιστεύω ότι οι άνθρωποι δεν είναι ανεπίδεκτοι μάθησης. Η γροθιά στο καπό δεν είναι λύση - πιο αποτελεσματική είναι η συνεχής, επίμονη ενημέρωση, ώσπου μια νέα ιδέα να ριζώσει.
ΑπάντησηΔιαγραφή@ Νατάσα: Νομίζω πως ο πιο αποτελεσματικός ακτιβισμός είναι ομαδικός, όχι ατομικός. Άσε που είναι πολύ ευκολότερο ν' αντιμετωπίσεις τον έξαλλο ελληναρά οδηγό μαζί με άλλες δέκα-είκοσι μαμάδες, παρά μόνη.
Μια μέρα θα το κάνουμε κι αυτό. Ως τότε, υπομονή!