+ Μια ομάδα ανθρώπων (γυναικών και ανδρών, με παιδιά ή χωρίς) για την ασφαλή μετακίνηση όλων μας.

Δευτέρα 2 Μαΐου 2011

Αποδομημένη Μαμά

Πρόσφατα με κάλεσαν σε μια εκδήλωση με τίτλο "Αποδομημένη Μαμά"και με παρακάλεσαν να γράψω λίγα λόγια για την εκδήλωση.
Στην αρχή, ομολογώ, με ξένισε ο τίτλος: τι θα πει "Αποδομημένη Μαμά";
Ακούγεται παράξενο και ελαφρώς δυσάρεστο, κάτι σαν ψυχιατρική νόσος ή τίτλος κυβιστικού πίνακα.


Έπειτα σκέφτηκα πως, αφού δεν ξέρω τι είναι "Αποδομημένη μαμά" ας πιάσω το θέμα από την άλλη:

Τι στην ευχή είναι μια "δομημένη μαμά";

Μια μαμά που τα έχει όλα υπό έλεγχο; Που καταφέρνει τα πάντα; Που δεν κάνει λάθος ποτέ;
Μήπως είναι μια μαμά που προλαβαίνει τα πάντα, και τα κάνει όλα τέλεια;
Μια μαμά που το σπίτι της αστράφτει, που προκαλεί το φθόνο των συναδέλφων στη δουλειά της, που ανατρέφει τα παιδιά της με τις πιο σύγχρονες αρχές της παιδιαγωγικής, πάντα ψύχραιμη, σοφή και μειλίχια, που μαγειρεύει τέλεια, που στο τέλος της μέρας μοιάζει με φωτομοντέλο όταν στρώνει το τραπέζι για ένα τέλειο ρομαντικό δείπνο;

Αν αυτές είναι οι "δομημένες μαμάδες" τότε καλύτερα να δηλώσω από τώρα πως δεν είμαι τέτοια.

Αντίθετα, τα πιάτα στοιβάζονται συχνά στο νεροχύτη και τα ασιδέρωτα στο καλάθι, αργώ στη δουλειά και δεν είμαι πάντα συνεπής, τρέχω συνέχεια και πάντα κάτι δε θα προλάβω, έχω διαβάσει βιβλία παιδαγωγικής, αλλά δεν καταφέρνω πάντα να διατηρώ την ψυχραιμία μου, τα λαδερά μου δεν είναι σαν της γιαγιάς και δεν έχω φτιάξει ποτέ ντολμαδάκια, στο τέλος της μέρας τα μαλλιά μου είναι ανάκατα και φοράω ένα μακό μπλουζάκι στολισμένο με σημάδια από μαρκαδόρο μπροστά και λίγο εμετάκι του μωρού στην πλάτη, το βραδινό είναι ξαναζεσταμένο μεσημεριανό και, αν τυχόν αρχίσει να γίνεται ρομαντική η κατάσταση, το μωρό κλαίει και πρέπει να το θηλάσω.

Αν η "δομημένη μαμά" είναι η τέλεια, ιδεώδης μαμά της διαφήμισης, ενώ η "αποδομημένη" το αντίθετο, τότε ναι, είμαι κι εγώ μια "Αποδομημένη Μαμά"

Και θα προσπαθήσω να είμαι εκεί, στο Jockeys' club, το Σάββατο 7/5 για να γνωρίσω κι άλλες μαμάδες σαν κι εμένα. Εσείς θα 'ρθείτε; Σίγουρα, κάτι θα βρούμε να συζητήσουμε.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου