Όλοι όσοι χρησιμοποιούν συγκοινωνίες το ξέρουν, τα δρομολόγια έχουν αραιώσει και δε φταίει το καλοκαίρι. Τώρα τον Αύγουστο μάλιστα θα γίνουν ακόμη αραιότερα.
Σιγά, θα μου πείτε, τι κι αν το λεωφορείο κάνει 40 λεπτά να εμφανιστεί;
Είναι καλοκαίρι - χαλάρωσε κι απόλαυσε την αναμονή στη στάση, άσε το άγχος και τη γκρίνια.
Και μη μου πείς ότι θα πρέπει να ξυπνήσεις αξημέρωτα γιατί θα χρειαστείς δυο ώρες και βάλε για να πας στη δουλειά σου.
Όχι βέβαια. Είναι προφανές πως όσοι μένουν στην πόλη τον Αύγουστο είναι εδώ για ν' απολαύσουν την καλοκαιρινή Αθήνα, κι όχι επειδή δουλεύουν.
Τι;
Δουλεύεις;
Ας πρόσεχες.
Αν δεν έχεις BMW με κλιματισμό (κι άλλη μια για τον άντρα σου) είσαι άξια της τύχης σου.
Η κατάσταση με τα δρομολόγια έχει αρχίσει από μήνες.
Οι οδηγοί λεωφορείων άρχισαν να κολλούν ανακοινώσεις στις στάσεις με τις οποίες ζητούν την κατανόηση και τη συμπάθειά μας γιατί δε φταίνε οι ίδιοι.
Είναι αλήθεια πως δε φταίνε.Ως υπάλληλοι δεν έχουν άλλη επιλογή από το να εκτελούν τις εντολές της διοίκησης, η οποία δε φαίνεται να ενδιαφέρεται ιδιαίτερα ούτε για το επιβατικό κοινό, ούτε για την κερδοφορία του ΟΑΣΑ.
Την κατανόησή μου λοιπόν την έχουν.
Τη συμπάθειά μου όμως, όχι.
Δεν την κέρδισαν.
Δε συμφωνείτε κύριοι με τις επιλογές της διοίκησης;
Πιστεύετε ότι καταστρέφουν τον Οργανισμό, ταλαιπωρούν τους επιβάτες και σας φέρνουν σε δύσκολη θέση απέναντι στο επιβατικό κοινό;
Θέλετε την υποστήριξη αυτού του κοινού στην επόμενη κινητοποίησή σας ενάντια στην υποβάθμιση των συγκοινωνιών, τις περικοπές των μισθών σας, τις απολύσεις κτλ;
Ε, τότε γιατί δεν κάνετε κάτι;
Αν ζητάτε τη συμπάθεια του κοινού με τα χέρια στραυρωμένα, δεν πρόκειται να την κερδίσετε.
Για σκεφτείτε λιγάκι - αν θέλετε βοήθεια και συμπαράσταση, δε θα πρέπει κι εσείς οι ίδιοι να βοηθήσετε και να συμπαρασταθείτε;
Δεν είστε ανήμποροι - τρόποι και δυνατότητες υπάρχουν.
Σίγουρα ξέρετε τα δρομολόγια κι ασφαλώς ενημερώνεστε πρώτοι από όλους για κάθε αλλαγή.
Πόσο δύσκολο είναι λοιπόν να τοιχοκολλήσετε τα νέα δρομολόγια (με δική σας πρωτοβουλία, όχι με εντολή της διοίκησης) στις στάσεις;
Δε βλέπω να δυσκολευτήκατε να τοιχοκολλήσετε εκείνο το χαρτί με το οποίο ζητάτε τη συμπάθειά μας.
Γιατί λοιπόν δεν το κάνετε;
Θα προτείνω κι ένα ακόμη βήμα:
Η ιστοσελίδα του ΟΑΣΑ υπάρχει, δέχεται εκατοντάδες επισκέψεις, αλλά όλα τα δρομολόγια που βρίσκονται εκεί δεν ισχύουν (με πρωτοβουλία της διοίκησης, όπως λέτε, όχι δική σας).
Γιατί λοιπόν δεν τραβάτε το χαλί κάτω από τα πόδια της διοίκησης, δημοσιεύοντας τα - σωστά - δρομολόγια σε δική σας ιστοσελίδα;
Το να φτιάξει κανείς ένα blog ή μια σελίδα στο facebook δεν κοστίζει τίποτα και παίρνει 5-10 λεπτά. Φτιάξτε λοιπόν ένα για κάθε γραμμή ή για κάθε γειτονιά κι αναρτάτε εκεί τα δρομολόγια κάθε φορά που γίνεται μεταβολή.
Η πλειοψηφία των ανθρώπων που ζουν σήμερα βασίζονται στο δίκτυο όλο και περισσότερο για πληροφορίες, ιδίως οι νέοι. Ακόμα και οι μεγαλύτεροι το χρησιμοποιούν έμμεσα, μέσω των παιδιών και των εγγονιών τους.
Πολύ σύντομα οι αλλαγές θα γίνονταν γνωστές σε μεγάλο μέρος του επιβατικού κοινού και θα εξυπηρετούσαν χιλιάδες πολίτες με ελάχιστο κόπο από την πλευρά σας.
Γιατί λοιπόν δε σηκώνετε το δαχτυλάκι σας να κάνετε κάτι για το κοινό σας; Πώς περιμένετε να σας υποστηρίξουν οι πολίτες αν εσείς πρώτοι δεν κάνετε την παραμικρή προσπάθεια να ελαφρύνετε την καθημερινή τους ταλαιπωρία;
Και, όταν έρθει η ώρα της απεργίας (που θα έρθει) γιατί δεν κάνετε άλλη μια κίνηση ματ; Κυκλοφορήστε τα λεωφορεία κανονικά, αλλά χωρίς εισητήριο, για να πάρετε όλους τους επιβάτες με το μέρος σας και να βγάλετε επιτέλους τη διοίκηση από την απάθειά της.
Ή μήπως νομίζετε ότι οι αφεντάδες μας θα συγκινηθούν αν κάποιοι πολίτες ξυπνήσουν αξημέρωτα για να περπατήσουν ως τη δουλειά ή πληρώσουν τα μαλλιοκέφαλά τους σε ταξί;
αγαπητή επιβάτις. με έκπληξη διαβάζω την ανάρτησή σας. μας ρωτάτε γιατί δεν φτιάχνουμε μια σελίδα όπου δεν αναρτούμε τα δρομολόγια των λεωφορείων. δεν τα αναρτούμε για τον απλούστατο λόγο ότι δεν τα γνωρίζουμε. σκοπίμως ο ΟΑΣΑ δεν έχει αναρτήσει τα δρομολόγιά των λεωφορείων γιατί ξέρει πολύ καλά ότι δεν μπορεί να τα εφαρμόσει. Γι αυτό το λόγο σπάστε τα τηλέφωνα του ΟΑΣΑ και διαμαρτυρηθείτε για την περικοπή των δρομολογίων. οι πραγματικά υπέυθυνοι είναι εκει και οχι οι οδηγοί.
ΑπάντησηΔιαγραφήφιλικά ένας οδηγός λεωφορείου
Aγαπητέ συνάδελφε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΞέρω πολύ καλά πως δεν ευθύνεστε γι αυτή την κατάσταση, από την οποία υποφέρετε κι εσείς.
Δυσκολεύομαι όμως να πιστέψω ότι ο οδηγός δεν ξέρει πότε θα ξεκινήσει το δρομολόγιό του.
Η πληροφορία πρέπει να είναι γνωστή, γιατί πώς θα ξέρει πότε να πάει στη δουλειά του;
Από τη στιγμή λοιπόν που το δρομολόγιο γίνεται γνωστό, έστω και σε ένα άτομο, μπορεί να διαδοθεί.
Δε βλέπω όμως καμία προσπάθεια από τους οδηγούς για να βοηθήσουν το κοινό που ταλαιπωρείται.
Θα ήταν τόσο δύσκολο δηλαδή να κολλήσουν μια φωτοτυπία με τα δρομολόγια του μήνα σε καθε αφετηρία;
Τόσο δύσκολο να φτιάξουν από ένα μπλογκ για κάθε γραμμή; Δεν παίρνει πάνω από 5 λεπτά. Όσοι χρησιμοποιούν τη γραμμή θα εγγράφονταν στις αναρτήσεις, οι οδηγοί θα τις δημοσίευαν κι ο ΟΑΣΑ θα λύσσαγε.
Όσο για τα τηλέφωνα, μην ανησυχείς, θα συνεχίσουμε. Δυστυχώς αυτοί που απαντούν (όταν απαντούν) δεν είναι οι διευθυντές.