Στη χώρα που μισό εκατομμύριο νέοι άνθρωποι, έχουν φύγει στο εξωτερικό και το ¼ από αυτούς , δεν επιθυμεί να γυρίσει πίσω.
Στη χώρα που η υπογεννητικότητα αυξάνεται και ο μέσος αριθμός γονιμότητας, παιδιών ανά ζεύγος είναι 1,26 έναντι 1,49 , του μέσου όρου στην Ευρώπη.
Στη χώρα που προβλέπεται ελάττωση πληθυσμού, τις επόμενες δεκαετίες από 800.000 μέχρι 2.500.000 άτομα.
Σε αυτή τη χώρα τα τροχαία εγκλήματα και οι παρασύρσεις πεζών, είναι στην ημερησία διάταξη. Μόνο για το πρώτο εξάμηνο του 2018, Η Ελληνική Αστυνομία αναφέρει 74 παρασύρσεις πεζών, 27% ποσοστό των θανατηφόρων τροχαίων.*
Και δεν είναι μόνο οι νεκροί, είναι και οι άνθρωποι που μένουν μόνιμα με μερική ή ολική αναπηρία.
Απούσα η πολιτεία, η Τροχαία, η Αστυνομία, η Δημοτική Αρχή. Το δικαίωμα του ψηφοφόρου που παρανομεί, κέρδισε το δικαίωμα στο θάνατο του άλλου.
Σε αυτήν τη χώρα και συγκεκριμένα στη πόλη μας, συνάντησα το νεαρό ζευγάρι με τα δίδυμα τους,
νεογέννητα, μέσα στο καρότσι. Είχαν βγεί να απολαύσουν τη λιακάδα, μετά από τόσες ημέρες με βροχές, κρύο και σκοτεινιά. Απόλαυση αναγκαία για την υγεία όλων μας, πνευματική και σωματική, ακόμα περισσότερο για τα μωρά αλλά και τους γονείς. Ο ήλιος μας είναι δωρεάν αλλά η βόλτα είναι όλο εμπόδια. Έχουμε πληρώσει κυρίες και κύριοι της δημοτικής αρχής, φόρους και τέλη για να μην υπάρχουν εμπόδια στα πεζοδρόμια. Έχουμε πληρώσει πολλαπλώς και συνεχίζουμε να πληρώνουμε τώρα και τα σπίτια μας μέσω του ΕΝΦΙΑ. Και μην λέτε δεν έχουμε πεζοδρόμια, ακόμα και τα ελάχιστα των 0,20 εκ μπορούν να προσφέρουν ασφάλεια σε έναν πεζό. Εσείς τα έχετε φορτώσει με κάθε είδους εμπόδια κινητά και σταθερά, εσείς πρέπει και να τα εξαλείψετε, σήμερα. Οι ευθύνες είναι διαχρονικές και οι διοικήσεις έχουν συνέχεια. Τι κάνατε εσείς σημερινή αρχή για να μην έχει εμπόδια το ζευγάρι με τα διδυμάκια μας; Γονείς που δοκιμάζονται καθημερινά προσπαθώντας το καλλίτερο για τα παιδιά τους. Μην μας λέτε ότι ενδιαφέρεστε για την ασφάλεια των πεζών, το είδαμε. Ασφάλεια αλά κάρτ, μόνο για έργα φαραωνικά και χιλιάδων ή εκατομμυρίων ευρώ.
Συγκεκριμένα στη Λεωφόρο Αθηνών, στο σημείο που έχει αποκλειστεί για τα έργα για τη πεζογέφυρα, απέναντι από το Παλατάκι. Εκεί λοιπόν απέναντι από το ΑΤ Χαϊδαρίου αλλά και το Δημαρχείο Χαϊδαρίου.
Πως θα διασχίσει, μετά το σηματοδοτούμενο ως διάβαση πεζών σημείο στο δρόμο απέναντι προς το ΑΤ, ο γονιός με το καροτσάκι για τα δίδυμα.;
Το όχημα κλείνει τη διάβαση –έχει σήμανση το σημείο- δεν το βλέπετε κυρίες και κύριοι του ΑΤ Χαϊδαρίου; Μπροστά στα παράθυρα σας, βρίσκεται.
Βέβαια και το σταθμευμένο περιπολικό στο πεζοδρόμιο κάτω από το ΑΤ, μαζί με άλλα οχήματα, παράβαση του ΚΟΚ άρθρου 34.Που είναι η Αστυνομία να τον γράψει;
Το πεζοδρόμιο, μέσα στις λάσπες μόνο πεζός δεν μπορεί να βαδίσει. Μας λέει η Δημοτική αρχή ότι θέλει πεζογέφυρα στο σημείο , για ασφάλεια των πεζών, με 1.000.000 προϋπολογισμό. Εντάξει λοιπόν, έχετε περιφράξει όλο το τρίγωνο μεταξύ Φαβιέρου και λεωφόρου Αθηνών από το 2017 για το συγκεκριμένο έργο. Έχετε αφήσει ένα δρομάκι όπως φαίνεται παραπάνω στις φωτογραφίες μέχρι το δρόμο. Πόσο στοιχίζει να στρώσετε μερικές πλάκες στο ίδιο σημείο;Ο Δήμος έχει συνεργείο αυτεπιστασίας και προϋπολογισμένα κάποια χρήματα για πεζοδρόμια, πλάκες κλπ. Τι έχετε κάνει από πέρυσι που έγραφα πάλι για το σημείο;**
Πόσο στοιχίζει να σημάνετε ως εγκαταλελειμμένο το μπλε όχημα ακριβώς στην απότμηση στη λεωφόρο Αθηνών (πληρώνεστε για κάθε όχημα άλλωστε -υπάρχει σύμβαση με εταιρεία της ΕΔΟΕ), είναι επικίνδυνο απόβλητο σύμφωνα με τη νομοθεσία αλλά και τη κοινή λογική. Τα οχήματα τέλους Κύκλου ζωής ή ακινητοποιημένα για μεγάλο χρονικό διάστημα είναι επικίνδυνα απόβλητα και είναι στις υποχρεώσεις του δήμου, οφείλετε να τα απομακρύνετε όπως και να καθαρίσετε από τα χόρτα και να δημιουργήσετε ασφαλές πεζοδρόμιο. Να μεταφέρετε τους κάδους εκεί που υπάρχει παραγωγή αποβλήτων, στους επαγγελματίες που θα έπρεπε να έχουν δικούς τους κάδους για όλα τα απόβλητα της δραστηριότητάς τους και να μην χρεώνονται οι δημότες, στον ΕΔΣΝΑ (900.00 ευρώ, περίπου είναι ο λογαριασμός ετησίως). ‘Όλα είναι εμπόδια, απαγορεύονται από ΓΟΚ, ΚΟΚ, κανονισμό καθαριότητας και κανονισμό κοινοχρήστων αλλά και από τη νομοθεσία για Αμεα.
Από το Σχέδιο Αστικής Βιώσιμης Κινητικότητας, επιχορήγηση από το Πράσινο Ταμείο, για το οποίο υπάρχει πρόβλεψη από το 2017 στο κωδικό του προϋπολογισμού του Δήμου μας 1329.0005 με το ποσόν των 40.000 ευρώ. Μπορεί τα χρήματα να είναι λίγα, αλλά θα μπορούσε να υπάρξει ενίσχυση της χρηματοδότησης μέσω άλλων προγραμμάτων, π.χ. από τη Περιφέρεια. Το Δημοτικό Συμβούλιο έχει αποφασίσει για τη διάθεσή του προς αναβάθμιση-επισκευή της οδού Φαβιέρου. Διαπλάτυνση πεζοδρομίων, ενεργειακή αναβάθμιση, επισκευή οδοστρώματος, σήμανση οριζόντια και κάθετη, αυτά προβλέπονται στα σχέδια αστικής βιώσιμης κινητικότητας.***
Ακόμα μια απόφαση Δημοτικού Συμβουλίου μας από το Μάρτη του 2018, πάλι για ανάπλαση της οδού και χρηματοδότηση 250.000 ευρώ****
Λεφτά υπάρχουν, μελέτες και σχέδια και πολιτική βούληση δεν υπάρχει,για την ασφάλεια των δημοτών και αναβάθμιση υποδομών, για Ποιότητα Ζωής.
Γιατί δεν έχουν προχωρήσει οι σχετικές μελέτες; Γιατί ο δρόμος που δέχεται τόσο μεγάλη επιβάρυνση προς και από Περιστέρι, δεν φροντίσατε να αναβαθμισθεί και να γίνει ασφαλέστερος για οδηγούς και πεζούς; Γιατί; οι κάτοικοι στη περιοχή, είναι δεύτερης κατηγορίας; τρίτης-τέταρτης; Γιατί; δεν πληρώνουν τα ίδια ανταποδοτικά τέλη και φόρους με τους υπόλοιπους δημότες;
Απέναντι από τα παράθυρα του Δημαρχείου, στον ίδιο δρόμο παράνομη στάθμευση και κατάληψη χώρου από επαγγελματική δραστηριότητα, δεν το βλέπετε Δήμαρχε, απέναντι από τα παράθυρα σας είναι, μόνιμα.
Ο πεζός δεν κινείται στο οδόστρωμα γιατί θέλει να διακινδυνεύει τη ζωή του, όπου βρει πεζοδρόμιο θα ανέβει, δεν είμαστε βλάκες να κινούμαστε μέσα στα οχήματα, ειδικά στο τόσο επικίνδυνο για τους πεζούς σημείο. Τα παιδιά και οι ηλικιωμένοι, τα εμποδιζόμενα άτομα πρέπει να προστατευθούν, το ίδιο και τα Αμεα. Η νομοθεσία είναι σαφής και είναι υποχρέωση του ΑΤ (έχει αρμοδιότητες Δημοτικής Αστυνομίας) και του Δημάρχου να την εφαρμόσει.
- Το διακυβευόμενο αγαθό είναι η ανθρώπινη ζωή και υπερτερεί έναντι όλων.
- Ο άνθρωπος έχει τη μεγαλύτερη αξία .
- O άνθρωπος δεν ξαναγυρνά, ούτε επιδιορθώνεται όπως οι λαμαρίνες.
- Το 1,50 μέτρο ελεύθερη ζώνη όδευσης πεζών , για όλα τα πεζοδρόμια του Δήμου όπως και τα 3,ΟΟ σε πεζόδρομους, προβλέπεται στο κανονισμό κοινοχρήστων όλων των δήμων και για παραχώρηση –τέλη , όπως και κάθε πρασιά που έχει αφεθεί σε κοινόχρηστη χρήση αποτελεί τμήμα πεζοδρομίου και ανήκει στο δήμο, Ν. 1080/80.
- Κάθε απότμηση πεζοδρομίου , θεωρείται ράμπα Αμεα και πρέπει να είναι ελεύθερη από κάθε εμπόδιο, χωρίς υψομετρικές διαφορές, σύμφωνα με απόφαση του Στε.
- Κάθε διασταύρωση πρέπει να είναι ελεύθερη για δέκα μετρα από στάθμευση και εμπόδια, όπως και κάθε διάβαση (5 μέτρα ).
- Κάθε στάση λεωφορείου για 20 μέτρα και φωτεινός σηματοδότης και σήμα ΣΤΟΠ δώδεκα μέτρα.
Οι επικεφαλής των παρατάξεων στα δημοτικά συμβούλια, να προχωρήσουν σε ανάλογες ερωτήσεις, να ζητήσουν τεχνικές εκθέσεις ελέγχου από τους αρμοδίους. Οι πόλεις έγιναν αδιάβατες γιατί κάποιοι αμέλησαν τα καθήκοντα τους, οι άνθρωποι δεν χάνονται από τη κακιά ώρα, ούτε γιατί αυτή είναι η μοίρα μας. Μακροπρόθεσμα ναι, αλλά μέχρι να έρθει αυτή η ώρα, είναι καθήκον της Πολιτείας μέσω των δημόσιων λειτουργών, καθ’ύλη και τόπο, να διασφαλίσει την ασφάλεια μας.
‘Οποιος νοιάζεται για τους πεζούς ας το αποδείξει σήμερα, αλλιώς ας σωπάσει για πάντα.
Αλλιώς ο Ιαβέρης είναι πέρα για πέρα αληθινός.
Ιαβέρης στο NEWS 247: Ξεπαστρευόμαστε στους δρόμους σαν κάγκουρες. Ξεφτίλες είμαστε
________________________________
*http://www.astynomia.gr/index.php?option=ozo_content&perform=view&id=81882&Itemid=73&lang=
**https://elizabethboura.wordpress.com/2018/03/15/i-pezogefyres-mas-marane
*** https://diavgeia.gov.gr/doc/ΩΥΩΕΩΗ3-231?inline=true
**** https://diavgeia.gov.gr/doc/7ΥΘΖΩΗ3-ΔΞ8?inline=true
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου