+ Μια ομάδα ανθρώπων (γυναικών και ανδρών, με παιδιά ή χωρίς) για την ασφαλή μετακίνηση όλων μας.
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ποδηλατόδρομοι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων
Εμφάνιση αναρτήσεων με ετικέτα ποδηλατόδρομοι. Εμφάνιση όλων των αναρτήσεων

Τρίτη 12 Μαΐου 2020

Αγανάκτηση και συγκρατημένη αισιοδοξία

Είναι δύσκολο να τα συνδυάσεις αυτά τα δυο, αλλά δεν μπορούμε να το αποφύγουμε, παρακολουθώντας τις εξελίξεις που τρέχουν. 
Ενώ ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος εξαγγέλλει μέτρα για την προώθηση βιώσιμων μορφών μετακίνησης, η κυβέρνηση προωθεί τη χρήση του ΙΧ για τις μετακινήσεις, πριμοδοτώντας το με απελευθέρωση του δακτυλίου και των χώρων στάθμευσης, χωρίς πρόβλεψη άλλων, βιώσιμων μέσων
Από τη μία προετοιμάζεται η κατάληψη των πεζοδρομίων από τραπέζια επιχειρήσεων εστίασης, ενώ από την άλλη ο Δήμος Αθηναίων εξαγγέλλει μεγαλόπνοο σχέδιο ανάπλασης του κέντρου, με αφαίρεση χώρων από το αυτοκίνητο και δημιουργία ποδηλατόδρομων και άλλων δημόσιων χώρων.

Η ομάδα μας τις παρακολουθεί και προβληματίζεται: 


Πέμπτη 28 Μαρτίου 2019

12η Πανελλαδική Ποδηλατοπορεία και συγκέντρωση πεζών


Την Κυριακή, 7 Απριλίου, στις 12 το μεσημέρι, οι «Μαμάδες+ στο Δρόμο» συμμετέχουμε στη 12η Πανελλαδική Ποδηλατοπορεία – με ποδήλατα, ποδηλατάκια ακόμη και με τα πόδια.



Θα μου πείτε, τι σχέση έχουμε εμείς, μαμάδες, μπαμπάδες και παιδιά, με τους ποδηλάτες; 
Μήπως ποδηλατούμε ποτέ; Μόνο τα παιδιά, με τα ποδηλατάκια τους στο πάρκο
Εδώ ακριβώς είναι το ζήτημα.

Τρίτη 8 Μαΐου 2018

Οι ποδηλατόδρομοι της Κω

Αυτή είναι η Κως. Μικρή κι ασήμαντη θα μου πείτε. Κι όμως! Αυτή η μικρή κουκκίδα στο χάρτη είναι μια πρωτοπόρος στην Ελλάδα με ένα απίστευτο δίκτυο ποδηλατόδρομων.

Οι ποδηλάτες πηγαίνουν όπου θέλουν άκοπα και άφοβα. Και, αφού ο ποδηλατόδρομος έχει κάνει το πεζοδρόμιο άνετο κι ευρύχωρο, όταν δεν περνούν οι ποδηλάτες, οι πεζοί κάνουν τη βόλτα τους με την άνεσή τους.


Σκέφτεστε τίποτα καλύτερο;

Γιατί όχι και σ' όλη τη χώρα;

Μαμάδες στο δρόμο, ΠΕΖΗ, ΠΟΔΗΛΑΤισσΕΣ, ΠοδηλΑΤΤΙΚΗ κοινότητα, Σύλλογος Τριαθλητών, SOS-Tροχαία Εγκλήματα, Φίλοι του ποδηλάτου και πολλοί, πολλοί άλλοι, μαζευόμαστε την Κυριακή, 13 Μάη, στις 5 το απόγευμα στο Πεδίο του Άρεως.

Όσοι ποδηλατούν, θα ξεκινήσουν για την 11η Πανελλαδική Ποδηλατοπορεία. Το πεζοπόρο τμήμα θα παραμείνει στο πάρκο για να συζητήσουμε για τις επόμενες δράσεις μας.

Γιατί μας αξίζει μια καλύτερη πόλη!