Ενώ ο Υφυπουργός Περιβάλλοντος εξαγγέλλει
μέτρα για την προώθηση βιώσιμων μορφών μετακίνησης, η κυβέρνηση προωθεί
τη χρήση του ΙΧ για τις μετακινήσεις, πριμοδοτώντας το με απελευθέρωση του
δακτυλίου και των χώρων στάθμευσης, χωρίς πρόβλεψη άλλων, βιώσιμων μέσων
Από τη μία προετοιμάζεται η κατάληψη των πεζοδρομίων από τραπέζια
επιχειρήσεων εστίασης, ενώ από την άλλη ο Δήμος Αθηναίων εξαγγέλλει μεγαλόπνοο σχέδιο ανάπλασης του κέντρου, με αφαίρεση χώρων από το αυτοκίνητο και
δημιουργία ποδηλατόδρομων και άλλων δημόσιων χώρων.Η ομάδα μας τις παρακολουθεί και προβληματίζεται:
