+ Μια ομάδα ανθρώπων (γυναικών και ανδρών, με παιδιά ή χωρίς) για την ασφαλή μετακίνηση όλων μας.

Τετάρτη 25 Ιουλίου 2018

Επιστρέφω σε δύο λεπτά!

Η αγανάκτηση έχει χτυπήσει κόκκινο.
Είμαι εδώ και θα μείνω.
Ξαφνιάζεσαι;
Δε θα έπρεπε - η ιατρική προοδεύει. Στο μέλλον θα δεις πολύ περισσότερους σαν κι εμένα.
Είμαι λοιπόν ζωντανός, με τα ίδια δικαιώματα, πόθους, όνειρα που έχεις κι εσύ.
Όχι, δε θα κλειστώ στο σπίτι.
Εσύ θα έμενες;
Θα βγω, θα πάω βόλτα, θα δω φίλους και συγγενείς, θα κάνω τα ψώνια μου, θα πάω στη δουλειά μου.
Έχω ξεπεράσει πολλά εμπόδια και μπορώ να κάνω τα πάντα.
Γι αυτό, δε θ' αφήσω κανέναν να μου σταθεί εμπόδιο.



Τι;

Έχεις δουλειά, τρέχεις, είσαι μεροκαματιάρης, έχεις οικογένεια;
Μπράβο σου.
Κι εγώ το ίδιο.
Θέλεις να σε λυπηθώ που δεν έχεις πού να παρκάρεις;
Γιατί;
Εσύ θέλεις να με βρεις μπροστά σου να σ' εμποδίζω να πας στη δουλειά σου;
Όχι;
Ε, λοιπόν ούτε κι εγώ.


Δε με νοιάζει πόσο δύσκολο είναι το να παρκάρεις.

Δοκίμασε να παρκάρεις με το δικό μου αμάξι πρώτα.
Έπειτα, προσπάθησε να βγεις με το αμαξίδιο κι αν το καταφέρεις, προσπάθησε να κυκλοφορήσεις.
Με κατάλαβες τώρα;

 


Ούτε με νοιάζει που θα κάνεις μόνο πέντε λεπτά.
Έχω βρει μπροστά μου τόσα αμάξια και μηχανάκια παρκαρισμένα πέντε λεπτά, που αν ήταν λεπτά του ευρώ θα είχα κάνει περιουσία.
Σοβαρά, πιστεύεις ότι είναι λογικό να περιμένω ώσπου να κάνεις τα ψώνια σου, να πιεις τον καφέ σου και να πάρεις το αμάξι;
Αλήθεια;
Τότε γιατί εσύ δεν περιμένεις να βάλει μπρος εκείνος που του έσβησε η μηχανή στα φανάρια, αλλά κορνάρεις για κάθε δευτερόλεπτο που χάνεις;


Ξέρεις πόσα λεπτά και ώρες έχω χάσει κάνοντας το γύρο παρκαρισμένων;
Κι ούτε που λες να καταλάβεις πόσο δύσκολο είναι και πόση ώρα μου παίρνει να κάνω το γύρο του δικού σου οχήματος.
Γιατί δεν κάνεις εσύ ένα-δυο γύρους να βρεις καλύτερη θέση;

 

Σκέφτηκες ποτέ τι θα γίνει αν μπορώ να παρακάμψω το όχημά σου;
Από πού θα περάσω, πώς θα κατέβω;
Κι αν κατέβω στο δρόμο και με "κόψει" ένας απρόσεκτος οδηγός;
Νοιάστηκες καθόλου για τη δική μου οικογένεια που με περιμένει να γυρίσω σπίτι;


Γι αυτό λοιπόν, αρκετά.
Αφού δεν καταλαβαίνεις από λόγια, θα καταλάβεις από έργα.
Την Παρασκευή, 27/7/2018, στις 5:30 μμ, θα παρκάρω κι εγώ για "δύο
λεπτά" στην Οδό Αβέρωφ, στο Ηράκλειο (Κρήτης).
Να είσαι εκεί.
Κι αν σου βαστάει, πάρε ένα αμαξίδιο κι έλα στη θέση μου.
Θα σε περιμένω!



Η δράση πραγματοποιήθηκε με επιτυχία. Λεπτομέρειες μπορείτε να διαβάσετε στο σχετικό μας ρεπορτάζ.

2 σχόλια:

  1. πρεπει να γινει μια αντιστοιχη δραση και στην αθηνα . πχ σε κανα κολωνακι, συνταγμα κτλ "κεντρικους" δρομους με δυνατη αγορα που παρκαρουν οπου βρουν για 5 λεπτα να κανουν τα ψωνια τους

    ΑπάντησηΔιαγραφή