Μια ομάδα μαμάδων (και μπαμπάδων) που σκοπό έχει να βελτιώσει την κατάσταση στους δρόμους για εμάς και τα παιδιά μας.

Πέμπτη, 29 Σεπτεμβρίου 2016

Καθρέφτης αυτοκινήτου χτυπά πεντάχρονο...

... και κάθε μέρα, η κατάσταση συνεχίζεται. Γράφει η φίλη Β.Β.:
"Καλημέρα. Θεωρώ ότι είναι επιτακτική η ανάγκη για διαφορετική διαμόρφωση, τόσο του δρόμου έξω από το 12o Νηπιαγωγείο Βύρωνα, όσο και των δρόμων γύρω από αυτό. Ενδεικτικά σας αναφέρω τη στάση του λεωφορείου στη γωνία της οδού Χειμάρας με την οδό Ηπείρου...
H οδός Χειμάρρας στο Βύρωνα.

Δευτέρα, 26 Σεπτεμβρίου 2016

Διπλωματική ασυλία στο παρκάρισμα!

Γράφει η Έλενα Τ.:



«Ως Αθηναία και μητέρα διδύμων, υπάρχουν πολλά ζητήματα τα οποία θα μπορούσα να θίξω [...] Σε αυτό το email θα ήθελα να θέσω το θέμα παρκαρίσματος των αυτοκινήτων με πινακίδες ΔΣ, τα οποία απ΄ ότι έχω καταλάβει απολαμβάνουν μιας ιδιαίτερης ασυλίας και παρκάρουν οπουδήποτε.



Σάββατο, 24 Σεπτεμβρίου 2016

Το βασιλικό μονοπώλιο του ΟΑΣΘ

"Φανταστείτε τη δεύτερη μεγαλύτερη πόλη μιας ευρωπαϊκής χώρας να διαθέτει μια και μόνον αστική συγκοινωνία. Τώρα φανταστείτε να είστε μέτοχος μιας οποιασδήποτε εταιρείας, όπου το κράτος σας διασφαλίζει προκαταβολικά το επιχειρηματικό κέρδος ανεξάρτητα από την πορεία της εταιρείας, ζητώντας σας να του παραθέτετε ετησίως τα έξοδα και τα έσοδά της, ώστε να σας καλύπτει τη ζημιά με δικά του χρήματα. Και τώρα σταματήστε να φαντάζεστε και ανοίξτε τα μάτια σας. Καλώς ήρθατε στον ΟΑΣΘ. Παρακαλούμε, κρατηθείτε από τις χειρολαβές."


Τα παραπάνω δεν είναι δικά μου - τα πήρα από αυτό το άρθρο, το οποίο συνεχίζει, με απίστευτα

Πέμπτη, 8 Σεπτεμβρίου 2016

Άλλαξε ο Μανωλιός κι έβαλε τα ρούχα αλλιώς

Ναι, ο δήμαρχος "έφτιαξε" τα πεζοδρόμια.
Και τι φτιάξιμο!
Ακολουθώντας πλήρως όλες τις προδιαγραφές, τηρώντας κατά γράμμα όλες τις διατάξεις της ΕΕ και του κράτους, για να διασφαλίσει την απρόσκοπτη πρόσβαση όλων των πολιτών στη μετακίνηση!



Τετάρτη, 7 Σεπτεμβρίου 2016

50 λόγοι για τους οποίους όλοι θα έπρεπε να θέλουμε καλύτερες υποδομές για τους πεζούς


Θέλετε ένα λόγο γιατί οι πόλεις πρέπει να ενθαρρύνουν το περπάτημα; 
Εμείς βρήκαμε όχι έναν, αλλά πενήντα (από αύξηση του του μέσου όρου ζωής ως τη δυνατότητα αντιμετώπισης απεργιών και καταστροφών) και θα τους βρείτε όλους σ' αυτό το άρθρο:


Δευτέρα, 5 Σεπτεμβρίου 2016

Παρκάρισμα στην Τήνο

Υπάρχουν μερικά παρκαρίσματα που είναι χειρότερα από τα άλλα, που δείχνουν μεγαλύτερη χοντροκοπιά, μεγαλύτερη ασυνειδησία.
Το παρακάτω, είναι ένα από αυτά:


'Ολες οι διαδρομές αρχίζουν περπατώντας

Όλες οι διαδρομές αρχίζουν και τελειώνουν περπατώντας.



Δεν υπάρχει επιλογή - όλοι θα περπατήσουμε, άλλος λίγο, άλλος πολύ.
Γιατί απαιτούμε άνετους, ελεύθερους δρόμους όταν οδηγούμε, αλλά δεν απαιτούμε το ίδιο για τα πεζοδρόμια στα οποία περπατούμε;


Κυριακή, 4 Σεπτεμβρίου 2016

Πώς σχεδιάζουμε πόλεις με λιγότερα θύματα από τροχαία

Τι κοινό έχουν το Τόκιο, η Στοκχόλμη, το Λονδίνο, το Παρίσι, το Βερολίνο και το Χονγκ Κονγκ; 


Είναι από τις πιο ασφαλείς πόλεις στον κόσμο, όσον αφορά τους θανάτους από τροχαία.
Στο Τόκιο ζουν 13 εκατομμύρια, στο Λονδίνο 8,6, και στο Χονγκ Κονγκ 7,2 εκατομμύρια άνθρωποι. Κι όμως, στο Τόκιο αναφέρνονται μόλις 1,3 νεκροί από τροχαία ανά 100 χιλιάδες κατοίκους, ενώ στο Λονδίνο 1,6 και στο Χονγκ Κονγκ 1,8, αντίστοιχα.
(Συγκριτικά, στη χώρα μας, σ’ ολόκληρη την επικράτεια, αναφέρονται 12,2 νεκροί ανά 100 χιλιάδες κατοίκους.*)