+ Μια ομάδα ανθρώπων (γυναικών και ανδρών, με παιδιά ή χωρίς) για την ασφαλή μετακίνηση όλων μας.

Παρασκευή 28 Απριλίου 2017

Στο δρόμο για το σπίτι



Κάτω απ' τον καυτό ανοιξιάτικο ήλιο, μαμά και κόρη επιστρέφουν σπίτι, κάθε μια φορτωμένη με τα δικά της βάρη.
Και, όπως έχει γίνει φυσικό στην Ελλάδα, η μαμά και η κόρη περπατούν στη μέση του δρόμου. Η άκρη είναι κατειλημμένη από τα αυτοκίνητα, που είναι παρκαρισμένα δίπλα (ή πάνω) σ' ένα πεζουλάκι γεμάτο νερατζιές και κολώνες που περνιέται για "πεζοδρόμιο".
Και, όπως είναι φυσικό στην Ελλάδα της τυφλής και αμερόληπτης δικαιοσύνης, ο νόμος θεωρεί υπαίτιο τροχαίου τον πεζό αν κινείται στην άσφαλτο.
Γιατί το ανεχόμαστε;

Πέμπτη 27 Απριλίου 2017

Δήμαρχοι, περπατήστε μαζί μας!

Mε αφορμή την Παγκόσμια Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας [1], που τιμάται σ' όλο τον κόσμο από τις 8 ως τις 14 Μαΐου, οι Μαμάδες στο Δρόμο καλούμε τους Δημάρχους όλου του λεκανοπεδίου να περπατήσουν μαζί μας στους δρόμους του δήμου τους.


Η επιστολή που στείλαμε έχει ως εξής:

Παρασκευή 14 Απριλίου 2017

Καλό Πάσχα



Οι «Μαμάδες στο Δρόμο» ευχόμαστε σε όλους Καλό Πάσχα, με υγεία και χαρά.
Να περάσετε καλά, όπου κι αν είστε, παρέα με εκείνους που αγαπάτε και να επιστρέψετε όλοι ασφαλείς.
Καλή Ανάσταση!


_______________________

Τρίτη 11 Απριλίου 2017

Δυστυχώς, το είχαμε προβλέψει...

Άσχημα νέα σήμερα:

Η διασταύρωση των οδών Δαβάκη και Δωδεκανήσου, στο Χαϊδάρι, ήταν μέσα σε μια από τις διαδρομές που είχαμε προτείνει στο Δήμο Χαϊδαρίου στα πλαίσια των δράσεών μας για την Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας.


Πέμπτη 6 Απριλίου 2017

Το παράδοξο της πιτζάμας

Δε βγαίνουμε έξω με τις πιτζάμες, σωστά;



Aνοιχτή Ξενάγηση: Δρόμοι της Αρχαίας Αθήνας


Προαναγγέλοντας την 4η Παγκόσμια Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας, 8-14 Μαΐου 2017, οι Μαμάδες στο Δρόμο σας καλούν σε μια Δωρεάν Ξενάγηση με τίτλο "Δρόμοι της Αρχαίας Αθήνας".


Κυριακή 2 Απριλίου 2017

Πόλεις φιλικές στα παιδιά

Η UNICEF έχει αναπτύξει την Πρωτοβουλία Child Friendly Cities (Πόλεις φιλικές στα παιδιά). Ο τίτλος και μόνο μας έκανε ν' αναζητήσουμε τι σημαίνει αυτό.

Το φαινόμενο της αντιλόπης

Θέλετε να μάθετε γιατί οι έλληνες οδηγούν χωρίς κράνος;
Γιατί γκαζώνουν με το αυτοκίνητο του μπαμπά, ώσπου να καταλήξουν σε τοίχο;
Γιατί, μετά το φοβερό τροχαίο με την Πόρσε, στο ίδιο ακριβώς σημείο, η τροχαία έπιασε τετρακόσιους οδηγούς να τρέχουν πάνω από το όριο ταχύτητας, από τους οποίους μερικοί κόντευαν τα 200;

Η απάντηση είναι απλή: πρόκειται για το "φαινόμενο της αντιλόπης"

Κυριακή 19 Μαρτίου 2017

Με τις δύο ρόδες στο πεζοδρόμιο.

Α, όλα κι όλα - αν ξεχωρίζει για κάτι ο Έλληνας, είναι ο πολιτισμός του, η κουλτούρα που του άφησαν χιλιάδες χρόνια ιστορίας, η ευγένεια των τρόπων του και, πάνω απ' όλα, το πόσο νοιάζεται για τους συνανθρώπους του.



Σάββατο 18 Μαρτίου 2017

Τα 10 χειρότερα παρκαρίσματα του 2016!


Το παράνομο παρκάρισμα είναι κάτι σαν εθνικό μας σπορ. Κάθε μέρα, σε κάθε ελληνική πόλη, βλέπουμε αμέτρητα αυτοκίνητα παρατημένα οπουδήποτε, από ανθρώπους που θεωρούν ότι ο κόσμος τους ανήκει.
Σε μερικές περιοχές είναι λες και υπάρχει μια άτυπη κόντρα για το ποιος θα ενοχλήσει περισσότερο τους συμπολίτες του, ποιος θα δημιουργήσει το μεγαλύτερο πρόβλημα σε περισσότερους ανθρώπους. Και οι… καλύτεροι του είδους, πετυχαίνουν πολύ υψηλό σκορ σε αυτή την κλίμακα ενόχλησης, εμποδίζοντας μέχρι και λεωφορεία γεμάτα κόσμο, για αρκετή ώρα.
Ας δούμε λοιπόν 10 από τα χειρότερα παρκαρίσματα που εντοπίσαμε εμείς το 2016 στην Ελλάδα. Κάποια είναι μεμονωμένα περιστατικά, ενώ άλλα είναι απλώς αντιπροσωπευτικά παραδείγματα μιας ολόκληρης τάσης, που δεν γίνεται να περιοριστεί εν μία νυκτί. Εννοείται ότι στα σχόλια του άρθρου περιμένουμε τις προτάσεις σας για εκείνα που ξεχάσαμε.
_______________________________
10. Ένα Fiat Seicento στα Ιωάννινα
Εξαιρετικά βολική αυτή η ράμπα στη γωνία ενός πεζοδρομίου στα Ιωάννινα, σου επιτρέπει να παρκάρεις το αυτοκίνητό σου στο καλύτερο σημείο, όπου εμποδίζεις ταυτόχρονα δύο διαδρόμους τυφλών. Η ελληνική σημαία που κρέμεται από τον καθρέφτη δεν αφήνει καμία αμφιβολία για την εθνικότητα του οδηγού, ενώ ενδιαφέρουσα λεπτομέρεια είναι ότι ακριβώς απέναντι είναι τα δικαστήρια της πόλης.

Κυριακή 12 Μαρτίου 2017

Ανθρώπινη ζωή: 26.000 σε 36 άτοκες δόσεις

Ο Φαίδων ήταν 15 χρονών.
Δε θα γίνει ποτέ δεκάξι.
Αν ζούσε, σήμερα θα ήταν εικοσιτριών, θα είχε πάρει το πτυχίο του και θα αναρωτιόταν, μεταπτυχιακό ή θητεία;
Το πτυχίο, η φοιτητική ζωή, οι παρέες, οι βόλτες, τα κορίτσια, μια δημιουργική δουλειά, μια οικογένεια, παιδιά, εγγόνια, χάθηκαν για πάντα.
Γιατί; Γιατί πέρασε το δρόμο με πράσινο...


Ο δράστης θα πληρώσει 26.000 ευρώ.

Πέμπτη 9 Μαρτίου 2017

Οι Μαμάδες στη Βουλή

Σήμερα το πρωί, οι Μαμάδες στο Δρόμο, ήμασταν προσκεκλημένες στη Μόνιμη Επιτροπή Οδικής Ασφάλειας της Βουλής. Οι Ήλια Ιατρού και Νατάσα Χαμηλοθώρη είχαμε την τιμή να μιλήσουμε στους κοινοβουλευτικούς μας εκπροσώπους για τα θέματα που απασχολούν όλους τους Έλληνες:
- την έλλειψη και την καταπάτηση των χώρων των πεζών και τους κινδύνους που αυτή εγκυμονεί,
καθώς και
- την έλλειψη οδικής ασφάλειας σε κάθε σημείο του οδικού δικτύου και σε κάθε επίπεδο.

Ευελπιστούμε ότι η φωνή μας θα ακουστεί και θα οδηγήσει σε βελτίωση μιας κατάστασης που υποβαθμίζει και απειλεί τη ζωή όλων μας.

Μπορείτε να παρακολουθήσετε την παρουσίασή μας κάνοντας κλικ σε αυτόν το σύνδεσμο και παρακολουθώντας από το τριακοστό λεπτό και εξής.


Τετάρτη 22 Φεβρουαρίου 2017

Παγκόσμια Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας 2107

O OHE και η Παγκόσμια Οργάνωση Υγείας συμφωνούν:
τα τροχαία δυστυχήματα είναι παγκόσμιο πρόβλημα υγείας που έχει πάρει διαστάσεις επιδημίας.

Κάθε δύο έτη  τιμάται μια Παγκόσμια Εβδομάδα Οδικής Ασφάλειας με σκοπό την προώθηση της οδικής ασφάλειας για όλους.


Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2017

Τρίτη 14 Φεβρουαρίου 2017

Προστίμων συνέχεια

Το προηγούμενο άρθρο μου ήταν ιδιαίτερα δηκτικό όσον αφορά τη μείωση των προστίμων του ΚΟΚ.


Θέλω όμως να διευκρινίσω κάτι: δεν είμαι θυμωμένη απλώς γιατί μειώθηκαν τα πρόστιμα του ΚΟΚ.
Είμαι θυμωμένη γιατί

Κυριακή 12 Φεβρουαρίου 2017

Παρανομίες; Στις τέσσερις, οι τρεις δώρο! (πρόστιμα 1)

Οδηγείς πολιτισμένα. Δεν παραβιάζεις το κόκκινο, σταματάς στα στοπ, δίνεις προτεραιότητα όπου χρειάζεται. Δεν πίνεις όταν έχεις να οδηγήσεις. Δε μιλάς στο κινητό. Δεν παρκάρεις έτσι που να κλείνεις το δρόμο. Δεν έχεις εμπλακεί ποτέ σε τροχαίο με δική σου υπαιτιότητα.
Το κράτος θα έπρεπε να χαίρεται που υπάρχουν τέτοιοι οδηγοί. Θα έπρεπε να κάνει τα πάντα για να τους ενθαρρύνει.